Community-richtlijnen

ClassPass wil mensen gemakkelijk en naadloos introduceren bij en verbinden met ervaringen. Wat hielp velen om de juiste ervaring te vinden? De ClassPass-community. Of je nu vragen stelt, beoordelingen achterlaat, een mening geeft of gewoon het gesprek met anderen aangaat via onze kanalen op sociale media, wees open, eerlijk en authentiek. Om een positieve, leuke en inspirerende community te bevorderen, behouden we ons het recht voor om berichten te verwijderen of gebruikers te schorsen die onze community-richtlijnen of gebruiksvoorwaarden schenden. Misschien vraag je je nu af wat die richtlijnen zijn?

Onze community-richtlijnen

Authenticiteit

Vertel je eigen verhaal. Misleid niet en onthoud als je feedback achterlaat dat vooral feiten helpen - niet verzonden of overdreven verhalen.

Respect en empathie voor anderen

Laten we samen een positieve community bevorderen. Vermijd persoonlijke beledigingen en aanvallen, pesterij, meningen die niet opbouwend zijn of geen ondersteunende voorbeelden bevatten.

Relevante inhoud

Beledigende, godslasterlijke, ongepaste of schadelijke inhoud en beoordelingen kunnen worden verwijderd. Er is in onze community geen plaats voor bedreigingen, wellust, intimidatie, hatelijke taal, inhoud die zich richt op specifieke leden, instructeurs of medewerkers om hen te denigreren, beschamen of beledigen, of voor persoonlijk identificeerbare informatie.

Promotionele inhoud en belangenconflicten

Scheid je zaken. Alle promotionele inhoud zal worden verwijderd, inclusief externe koppelingen en aanbiedingen voor andere goederen en diensten. Promoot je eigen website of bedrijf niet en beoordeel geen eigen bedrijf of medewerker of bedrijven van vrienden of bekenden, collega's of concurrenten. Beloon klanten ook niet voor een beoordeling.

Originele inhoud

Plaats originele inhoud. Plaats geen berichten als je geen toestemming hebt. Zo simpel werkt het. Gebruik geen inhoud die afkomstig is van een ander platform of inhoud die in strijd is met iemands intellectueeleigendomsrechten.

Relevant

Je berichten moeten relevant zijn voor onze doelgroep en ons kanaal. Vermijd spam, inclusief misleidende inhoud. Richt je tijdens het schrijven van beoordelingen op je ervaring en maak geen vergelijkingen met andere lessen of studio's.

NB: Deze richtlijnen kunnen veranderen, maar je vindt hier altijd de meest actuele versie.